השכרת קראוון לחתונה מול מיניבוס לימוזינה לחתונה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

החתונה מתקרבת, ואתם מבחינתכם צריכים לדעת כי לא השארתם שום דבר פתוח. יש כל כך הרבה דברים שתצטרכו לדאוג להם, ולכן מוטב כי תמיד תבדקו את עצמכם. עד אשר תגיעו למצב שבו אתם יודעים באופן חד משמעי שהחתונה תתקיים כמו שתמיד חלמתם. לא מעט חתנים וכלות מתלבטים בין השכרת קראוון לחתונה לבין השכרת מיניבוס לימוזינה לחתונה. מה בדיוק ההבדלים בין האפשרויות הללו? איזה אפשרות מבין האפשרויות האלה הכי מתאימה לחתונה? אנו ננסה לתת לכם את תמונת המצב בצורה הכי מדויקת שאפשר. כך שאתם תוכלו לדאוג לכך שתשכירו את הרכב הנכון. הרי לא תרצו לגלות בזמן אמת שהבחירה שעשיתם לא הייתה הבחירה המתאימה.

 

קראוון לחתונה – מה זה בדיוק?

יש כאלה שקוראים לקראוון בית על גלגלים, וכך בדיוק אפשר לתאר אותו. מדובר על בית שניתן להסיע אותו לכל מקום, ויש כאלה שפשוט מתגוררים בו. כלות וחתנים רוצים להביא קראוון לחתונה על מנת שיהיה להם איפה להתארגן. אולי אפילו לנוח קצת לקראת הערב הגדול. זוהי אפשרות שמתאימה לכאלה שרוצים לבלות את רוב הזמן בסמוך לאולם. מי שיודע שהוא עומד לנסוע ממקום למקום לא ינצל עד תום את האפשרות הזאת.

 

מיניבוס לימוזינה – מהו?

אחרי שדיברנו על קראוון לחתונה, כעת נדבר על האפשרות השנייה שהיא מיניבוס לימוזינה לחתונה. במסגרת הסעות לחתונה ישנה אפשרות להגיע לאולם עם לימוזינה שהיא בגודל של מיניבוס. מדובר על רכב גדול מאוד, כזה שיש בו מספר דו ספרתי של מקומות ישיבה. לרכב תוכלו לעלות בני משפחה וחברים קרובים שתרצו שיבלו אתכם ביום הגדול בחייכם. האפשרות הזאת מתאימה לכלות וחתנים שרוצים לנסוע מנקודה לנקודה, ולא רואים את עצמם נשארים במקום אחד מסוים. 

 

איזה אפשרות מומלצת עבורכם?

קשה מאוד לתת תשובה חד משמעית, כי לכל אחד מאיתנו יכולה להתאים אפשרות אחרת. אך ברוב המכריע של המקרים הכלות והחתנים מעדיפים להשכיר מיניבוס לימוזינה לחתונה. באמצעות כלי הרכב הזה ניתן להגיע בקלות לכל מיני מקומות שבהם אמורים להתבצע הצילומים. בגלל שלא מדובר על רכב קטן, אפשר גם לנוח בו לקראת הערב הגדול. כך שגם אם אתם מאוד עייפים, יהיה לכם איפה לשים את הראש. אל תשכחו שבערב הולכת להיות מסיבה בלתי נשכחת.

 

שריינו עוד היום הסעות לחתונה

אם עדיין לא יצא לכם לשריין רכב לחתונה הקרובה, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי, כי בסיטואציה כזאת אתם עוד עלולים להתחרט. יש לכם אפשרות להפוך את האירוע לכזה שלעולם לא תוכלו לשכוח אותו. ברגע שתגיעו לאולם עם מיניבוס לימוזינה אף אחד מהאורחים לא יצליח להישאר אדיש. כבר מההתחלה אתם משדרים לכולם שהולך להיות ממש בקרוב אירוע עוצר נשימה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!