חוגגים בטבע ומחפשים קייטרינג?

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אין דבר יותר מהנה מאשר לחגוג בטבע, וזה לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים. חגיגות בטבע מביאות איתן משהו קצת אחר בהשוואה לחגיגות במקומות סגורים אחרים. זוהי הסיבה שבגללה המון אירועים מתקיימים בחיק הטבע, כל אחד בהתאם לסטנדרטים שלו. יש כאלה שחוגגים את האירוע במקום מרוחק, כזה שיביא איתו חוויה בלתי נשכחת. אחרים מעדיפים לחגוג בטבע במקום קרוב, כך יהיה אפשר לפקח על כל מה שקורה. אחרי שבחרתם את הלוקיישן המושלם, יהיה עליכם לדאוג לקייטרינג משובח שאותו תוכלו לתת לאורחים. אם לא תדאגו לאוכל טעים, האירוע כולו יהיה הרבה פחות מרשים ממה שדמיינתם לעצמכם. אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע בחיק הטבע – יש לנו הצעה מיוחד במינה. קייטרינג בשרי באירוע שלכם מהחברה המנוסה ביותר עם המגוון הכי עשיר שיש.

 

מדוע לקיים אירוע בחיק הטבע?

עוד לפני שנדבר על הקייטרינג באירוע, נרצה להסביר לכם מדוע אירוע בטבע נחשב למומלץ. ראשית לא כולם אוהבים לקיים אירועים במקומות סגורים, יש כאלה שחייבים לעשות אירוע באוויר הפתוח. אך מעבר לכך בחיק הטבע לא תמצאו את עצמכם מוגבלים מבחינת כמות המוזמנים. מעבר לכך מלבד הציוד שאותו תביאו אתכם, לא תצטרכו לשלם על המקום שבו תקיימו את האירוע. העניינים הקטנים האלה הם העניינים שעושים את ההבדל בין אירוע בטבע לבין אירוע במקום סגור. אם נמאס לכם לראות את אותם האירועים כל הזמן, בואו לעשות אירוע בחיק הטבע.

 

קייטרינג חלבי או בשרי לאירוע בטבע?

חשוב להגיד כי גם קייטרינג בשרי וגם קייטרינג חלבי יכולים לעשות עבודה מעולה באירוע שלכם. הבחירה בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי לחתונה תעשה בכמה דרכים שונות. ראשית יהיה עליכם לראות מה אתם מעדיפים בין האפשרויות הספציפיות האלה. הרי האירוע שאתם מתכננים חייב להיות אירוע מושלם כמו שתמיד דמיינתם. מעבר לכך תרצו גם לאפיין את קהל היעד שאמור להיות זה שנהנה מהקייטרינג. אם כל זמן לא מספיק תרצו גם לדעת איזה אפשרות תתאים לכם מבחינת התקציב שעומד לרשותכם. אך חשוב להגיד כי שתי הבחירות יהיו מעולות לאירוע כל עוד תמצאו את החברה האידיאלית. 

 

קייטרינג לאירועים בטבע – Tastefully

טייסטפולי היא אחת מחברות הקייטרינג המובילות בישראל לאירועים בחיק הטבע. החברה בניהולו של השף ניר דהן מתמחה בהכנת מגוון רחב של מנות מכל הסוגים ולכל האירועים. המטרה שעומדת מול עיניה של החברה היא לגרום לכם ולאורחים שלכם לצאת שבעים מהאירוע. הרי כולם יודעים כי האוכל באירוע הוא זה שיעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח יותר לבין אירוע מוצלח פחות. מחפשים קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי באירוע שלכם? חברת הקייטרינג Tastefully כאן על מנת להגשים את החלום שלכם. קייטרינג בטעם מיוחד ובהגשה שתתאים בדיוק לסטנדרטים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!