מסיבת רווקים בים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

אז מגיע לכם מזל טוב! בעוד כמה שבועות אתם הולכים לחגוג לאחד החברים הטובים שלכם וזו כנראה תהיה חתונת השנה. כולם סופר נרגשים, מתכוננים וכמו שרק בחבורות של בנים הציפייה לשמחה הקרבה רק עולה ומתקרבת עם הזמן. אבל רגע שניה. לפני שמתארגנים לחתונת השנה, חייבים לארגן לו מסיבת רווקים בים, מסיבה שהוא בחיים לא ישכח, כזו שתמיד הוא יוכל להיזכר בה.

למה דווקא בים? כי בים יש את האווירה הכי מושלמת שאפשר לבקש למסיבת רווקים. מקום שבו אפשר לעשות כל מה שרוצים – לשתות אלכוהול, להריץ צחוקים וחוויות מפעם, לרקוד, להשתולל, לשחות, לעלות על הבאגי או הספא ובעיקר להיות עם החברים הכי טובים שלנו. הרי מה יותר כייף מלבלות כמה שעות או אפילו סופ“ש שלם בים. צבעים מושלמים, שמש חמימה, משחקים, מוזיקה ואווירה שפשוט אי אפשר להחליף בשום מקום אחר.

מסיבת רווקים בים – זולה בים זה MUST

למרות שהים הוא לוקיישן מושלם מבחינת האווירה ותחושת החופש, עדיין מדובר במיקום מאתגר מבחינת ההתארגנות. למה? משום שמזג האוויר בים דורש התארגנות מיוחדת בין אם זה מקרר לשתיה ולאוכל, בין אם זה מקומות ישיבה סטייל מחצלות ופוטונים שיהיה אפשר לנוח ולשבת כמו שצריך ובין אם זה אוהלים הצללה מפני השמש החמה. בנוסף, רוב חופי הים בישראל לא מאופיינים ברמת נגישות גבוהה ולכן חייבים להתארגן כמו שצריך כמה שיותר זמן מראש ולדאוג לכל הציוד שאנחנו צריכים לפני המסיבה. התארגנות למסיבת הרווקים בים היא זו שתוביל למסיבה מוצלחת וכייפית.

חבילות למסיבות רווקים בים

היום, תוכלו להשכיר את כל הציוד שאתם צריכים כדי להפיק מסיבת רווקים מושלמת. ניתן להשכיר את הציוד בהתאם לגודל האירוע, כמות השעות שהמסיבה נמשכת וכמובן התקציב שעומד ברשותכם. הנה דוגמא לחבילה להשכרת ציוד למסיבת רווקים בים…

  • פופים, מחצלות, פוטונים ושולחנות נמוכים (כמות לפי מספר המוזמנים)
  • אוהלי הצללה
  • עמדת בר לשתיה ואוכל
  • מקררים
  • גנרטור
  • מערכת תאורה והגברה בסיסית- כי אין מסיבה בלי מוסיקה
  • שירותים ומקלחות ניידים (רק במידה ומדובר במסיבה של יותר מלילה אחד)
  • אוהלים לשינה
  • רשת למשחק, כדור
  • מטקות, שש בש וכל מה שיעשה את המסיבה שלכם לוואו

לפני שבוחרים מיקום, כדאי לבדוק

לפני שאתם מתכננים את המסיבה לפרטים, כדאי לוודא שהחוף שאתם בוחרים מיועד למטרה זו ואכן מותר לכם מבחינת הרשויות לחגוג. אתם ממש לא רוצים לחטוף קנסות ובטח שלא להגיע למצב שאומרים לכם להתקפל עוד לפני שהתחלתם לחגוג.

בנוסף, בחרו את החבילה שלכם לפי כמו המוזמנים למסיבה. רוצים לשמוע עוד מידע על ציוד למסיבת רווקים בים? צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות ולהתאים עבורכם את החבילה המושלמת!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!