צריכים נגרר שירותים? קטן עלינו!

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

נכון שרובנו חיים במבנים קבועים, עמידים ומבוססים מאבן ומבטון, אך בהמון תחומים בחיים דווקא נרצה לרכוש או לשכור מבנים ניידים לצרכים שונים ובעיתויים מיוחדים. הובלה של שירותים ניידים, למשל, נמצאת בפופולריות רבה במגוון גדול של פרויקטים ונושאים כמו למשל הובלת שירותים ניידים לאתר בניה שישמשו את הפועלים, הובלה של שירותים ניידים לפסטיבל טבע שנערך כמה ימים בשטח פתוח, שירותים למשרדי מכירות של פרויקט נדל"ן ועוד. כמובן, תוכלו לרכוש דרכנו או לשכור לטווח קצר או ארוך שירותים ניידים הבנויים ברמה גבוהה בהתחייבות.

מתי יש צורך בשירותים ניידים?

יש מגוון גדול של אירועים הנערכים בשטח, וזה לא אומר שהמוזמנים או המשתתפים צריכים לסבול בשירותים שנראים כמו הצרות שלהם… לכן, אנחנו כאן נותנים מענה ברמה גבוהה של אספקת נגרר שירותים להשכרה לכל פרויקט שאתם צריכים.

שירותים ניידים הבנויים על גבי נגרר נראים למעשה כמו קרוואן של ממש בעל שני תאים של שירותים. מבנה בפרוצדורה שכזו מאפשר לכם למעשה לחסוך סכום כסף גדול על שימוש בשירותים נייחים ממקום אחר סמוך, לספק שירות מעולה ואיכותי למשתתפים או לעובדים במקום על רמה וכמובן לא לחסוך בשום פרט מבחינה איכותית והולמת.

מה אנו יכולים להציע לכם

כאן אנו מספקים שירותי נגרר שירותים להשכרה ללקוחות פרטיים ועסקיים. אנו לא חוסכים בשום פרט, וזאת על מנת שהפרויקט שלכם ייעשה ברמה הגבוהה ביותר ללא שום תלונות מצד משתתפים או עובדים. אתם יכולים להזמין נגרר שירותים להשכרה עם מספר משתנה של תאי שירותים לבחירתכם – מתא יחיד ועד 4 תאים בנגרר. השירותים מאובזרים ובנויים בתקינות מושלמת ללא רבב, שתשכיח מכם את העובדה שמדובר בשירותים שאינם במבנה קבוע!

על מה צריך לתת את הדעת בנוגע לנגרר שירותים להשכרה

כאשר יש צורך להזמין נגרר שירותים אתם צריכים להסתכל על כל האלמנטים לפני שאתם צורכים את השירות. ראשית, בדקו האם המקום נוח לכניסה ושימוש. בדקו האם החלל גדול מספיק בשביל לספק תחושת נוחות בסיסית עבור משתמשים אופטימליים שיבואו וישתמשו בזה באירוע או בפרויקט העסקי שלכם. בדקו מה המצב של הקירות, האם יש שם כיור שעובד כמו שצריך, מהי צורת הוצאת המים – האם זה במנגנון מכני או מנגנון חשמלי המבוסס על חיישני תנועה שבאמת עובדים? האם יש עמדה לניגוב ידיים נוחה באמצעות נייר או משב אוויר בלחץ גבוה? האם יש אמצעים לבקרה ומעקב אחרי מדדים כמו כמות מים נקיים, כמות מים מלוכלכים שהצטברו, מצב משאבת המים, האם יש שם חלונות שנפתחים ונסגרים כמו שצריך ועוד פרמטרים החשובים לבחינה שיעשו את השימוש בשירותים לכדאי ונוח עבור המשתמשים הפוטנציאליים.

אנו כאן כדי לספק לכם שירותי נגרר שירותים להשכרה, מכירה והובלה לכל יעד שתצטרכו. רוצים לשמוע עוד? אולי להתייעץ בנוגע לאחד השירותים האחרים שאנו מספקים? צרו קשר ואנו כבר נדאג להכל!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!