קרוואן להשכרה בטבריה – כדי שהחופש שלכם יהיה מדהים

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

 

קרוואן להשכרה בטבריההעיר טבריה, המתנשאת מעל הכנרת, היא בירת הצפון ואבן שואבת לתיירים רבים, בשל היותה עיר מרכזית בלב אזור התיירות ובפתחם של אתרים ואטרקציות רבות המוצעים ושוכנים בצפון. בעבר היה ניתן לחלק נופש בטבריה על פי שתי סוגי אירוח: הראשון, שהיה באחד מבתי המלון השוכנים בעיר והשני נופש בצימר באחד המקומות הטבעיים בצפון הארץ. העניין הוא, שהבחירה באחד מן האפשרויות, הייתה מגבילה. לינה במלון חייבה אותך להיות במרכז העירוני והמאובק, בו היית צריך לנסוע במיוחד כדי להרגיש טבע ומנגד, צימר על יתרונותיו, הציע רק טבע ושקט.

כעת ניתן ליהנות מכל העולמות וזאת באמצעות קרוואן להשכרה בטבריה. למען האמת, זו לא המצאה ישראלית. סגנון הטיול בקרוואנים הפך כבר למוביל בארה"ב ובאירופה. והסיבה ברורה: קרוואן מאפשר לך ניידות רבה, כך שאתה בוחר את המקום בו תשהה-חוף, חניון בטבע, על גדת נחל, או בחניון בתוך העיר. אתה נוסע עם הטיול שלך. מנגד, אתה זוכה גם לפינוק, תודות לקרוואנים מרווחים ומצוידים בנדיבות. ועוד לא דיברנו על החוויה הייחודית של טיול קרוואנים, עם או בלי ילדים.


יתרונות קרוואן להשכרה בטבריה

הירוק ופינות החמד בצפון מזמינים לשהות בקרבתם. חלקנו, חווים חוויה זו על ידי שינה באוהלים אך לרבים אחרים זה פחות מתאים. הם רוצים יותר נוחות, יותר אינטימיות אם צריך, יותר הרגשה של שהיה במבנה. מצד שני, הם אינם רוצים להיות מקובעים בתוך צימר. הם אינם רוצים להיות סטטיים. קרוואן להשכרה בטבריה והסביבה מאפשר בדיוק את השילוב. ניידות ממקום למקום, כאשר אתה נוסע עם המלון שלך, לכל מקום.

 


טבריה – נחל – טבריה

קרוואן להשכרה בטבריההנה תרחיש שכולו חוויה. אחרי שלקחתם קרוואן להשכרה בטבריה, אתם ומשפחתכם יוצאים לטיול. אתם לא צריכים לקחת אתכם כלום. לא מגבות, לא כלי רחצה, לא מזרונים או אוהלים, הכל אצלכם בתוך הקרוואן. אתם מתניעים ונוסעים צפונה לאחד מהאתרים החביבים עליכם. הנסיעה עצמה היא חוויה, בוודאי עם בחרתם בקרוואן ממונע, בו הקרוואן משולב עם הרכב עצמו, כך שכל המשפחה נמצאת יחדיו בנסיעה. אתם מגיעים לנקודת הטבע שלכם ואתם יכולים להתמקם. כן, להקים את ביתכם, בלי טרחה על שפת נחל או בתוך חורשה או כל מקום שבו חפץ לבבכם ומותר על פי חוק.

תוכלו לצאת לנקודת החן ולחזור חזרה לפינוק ולחמימות של הקרוואן. תוכלו לישון סמוך לנחל. מיציתם? אתם יכולים לעבור בקלות, בלי לקפל, בלי להעמיס ובלי בלאגן, לנקודה הבאה. פשוט נכנסים לקרוואן ונוסעים. רוצים לחזור בערב לטבריה, כדי לחנות שם, לקפוץ למסעדה או סתם לעשות שופינג? שוב- רק תתניעו את הקרוואן.


קרוואן להשכרה בטבריה – היברידיות שהיא כיף

ההיברידיות או השילוב המוצעים עבורכם כאשר תבחרו לקחת קרוואן להשכרה בטבריה, הוא בדיוק לב העניין. חופשה מפנקת אבל בלי "הכבלים" של בית המלון או הצימר. כל הצפון פרוש לפניכם ואתם צריכים רק להחליט להיכן להגיע ולכמה זמן. ועוד לא דיברנו על החוויה של הילדים. חופשה בקרוואן, עבורם, אינה דומה לשום דבר. היא שילוב בין כיף, נוחות וגם הרפתקנות. אל תחסכו מהם את זה.

'המעיינות' הינה חברת השכרת הקרוואנים המובילה בישראל, עם צי נרחב של קרוואן להשכרה בטבריה. רוצה לחוות משהו אחר? דבר עימנו ונתאים לך חופשה מושלמת ומיוחדת.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!