האגם הנעלם אילת

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

בתוך מתחם פארק תמנע כ-30 ק"מ מאילת, שוכן לו אחד ממקורות המים המרהיבים ביותר ביופיים בישראל – האגם הנעלם אילת. האגם שפרץ אל האדמה בעקבות חציבות שנערכו במקום וגרמו להצפתו במי תהום, הוא בעצם מכרה נחושת שנסגר בשנת 1978. יופיו של האגם ניכר במיוחד בזכות השילוב של מצוקי החימר האדומים המקיפים את מי האגם הכחולים בתוך ים של מדבר צהוב וחום. מי האגם מרים ומלוחים והרחצה בהם אסורה. סביבת האגם היא פראית לחלוטין ללא שבילי גישה, שולחנות פיקניק או פחי אשפה. מיופיו של האגם ניתן ליהנות בתצפית ממצוקי החימר המקיפים אותו או מהתקרבות לשפת האגם ממש.

איך מגיעים?

ניסע דרומה על כביש 90 לכיוון אילת ונפנה ימינה בפניה שמגיעה מייד לאחר הפניה לתמנע. ניסע דרך קצרה על כביש עפר ובתוך זמן קצר נגיע אל תצפית המשקיפה על האגם מלמעלה. שם נחנה את הרכב ונרד אל קו המים, אלא אם יש לכם רכב שטח 4*4 שיכול לקחת אתכם ממש עד המים. אם אתם צריכים עזרה טכנולוגית, תוכלו לרשום "האגם הנעלם" בווייז והוא כבר ידע להוביל אתכם לשם.

דברים שכדאי לדעת

האגם הנעלם אילת ממוקם בתוך המתחם הענק של פארק תמנע ולכן מומלץ מאוד לשלב את הביקור במעיין עם שלל הפעילויות מהן אפשר ליהנות בפארק, ובכלל זה סרט תלת מימד המספר את סיפורו של הפארק, עבודת יצירה עם חול צבעוני לילדים, שייט בסירות פדאלים וכמובן טיול במתחם הפארק האדום ביותר במדינה. במקום ישנו גם מתחם קמפינג למי שמעוניין להאריך את שהותו באזור ליום אחד נוסף. מומלצים במיוחד הם סיורי הלילה במתחם הפארק, שעבורו נבנה מערך של אורות צבעוניים המציגים את גבעות החימר המרהיבות ואת הנוף ההררי מסביב באור יקרות צבעוני שמושך את העין ומרנין את הלב.

האגם הנעלם אילת יכול להיראות לגמרי שונה בשעות השונות של היום. ביקור באגם בשעות היום כשהשמש מכה מלמעלה ומבהירה את כל הצבעים במרחב, יכול להיות דומה יותר לביקור בשלולית גדולה, אך אם תגיעו למקום בשעות בין הערביים ואפילו בליל ירח מלא, תוכלו ליהנות ממחזה מרהיב שלא תשכחו לעולם. שימו לב שהאגם מוקף במצוקים לא נמוכים כשהגישה אל קו המים מתאפשרת רגלית מכיוון אחד ועל גלגלים באמצעות דרך עפר שבה תוכלו להבחין יורדת אל קו המים. לא משנה מהיכן אתם מגיעים, מאוד לא מומלץ לנסות להגיע אל המקום מכיוונם של המצוקים הגבוהים המקיפים את האגם.

הכניסה לאגם, אם שאלתם את עצמכם היא חינמית לחלוטין ואין כל הגבלה של שעות שהייה במקום. המקום פתוח לאורך השנה כולה ובדרך כלל אינו סובל מעומס אנושי או של כלי רכב. בדרך לאילת או ממנה או כטיול שאפשר לשלב בנופש השנתי, האגם הנעלם אילת הוא בהחלט מקום שכדאי לבקר בו.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!