אוטו קרוואן להשכרה

קרוואנים יוקרתיים ומפוארים במגוון מסלולים! מגיע לכם נופש חלומי!

 

אחד המודלים השכיחים ביותר בעולם של השכרת קרוואנים הוא המודל הנגרר, קרי קרוואן נגרר שאותו מחברים לרכב פרטי או טנדר. מודל אחר, ששכיח הרבה יותר בארה"ב למשל, אך פחות בישראל, הוא המודל של אוטו קרוואן להשכרה. מודל זה מבוסס על קרוואן שהוא גם הרכב ורכב שהוא גם הקרוואן, שניהם בגוף אחד. מתי נכון המודל של אוטו קרוואן ומתי עדיף קרוואן נגרר? האם אוטו קרוואן הוא בהגדרה מפואר יותר מאשר קרוואן נגרר? מי מציע שירותי אוטו קרוואן להשכרה? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

מתי נכון לשכור אוטו קרוואן?

שני השיקולים המרכזיים שצריכים להנחות אתכם בבחירה בין אוטו קרוואן להשכרה ובין קרוואן נגרר להשכרה, הם אופי הטיול שאליו אתם יוצאים והצורך שלכם ביכולת לשהות בקרוואן גם בזמן הנסיעה. ביתר פירוט: אם אתם מתכוונים לצאת לטיול רגוע, ליהנות מן הנופים, לבקר בשטחים פתוחים ואפילו עירוניים ולנסוע בדרכים סלולות, אוטו קרוואן יכול להתאים לכם מאוד, במיוחד אם חשוב לכם שכל בני המשפחה יישארו יחד גם בזמן הנסיעה וגם בכל זמן אחר. יחד עם זאת, אם אתם יוצאים לטיול שטח שבו אתם רוצים לשלב גם נהיגת שטח, לנסוע בין ההרים ולהגיע לאזורים בהם נדרשת עבירות גבוהה של כלי הרכב, אתם רוצים לשמור לעצמכם את היכולת לנתק את הקרוואן מהג'יפ, להשאיר אותו במקום בטוח ולצאת לטיול המהמורות האהוב עליכם עם הג'יפ בלבד. במקרה כזה, אתם זקוקים לקרוואן נגרר ואוטו קרוואן לחלוטין לא יתאים לכם, גם אם מאוד חשוב לכם להיות כולם יחד גם בזמן הנהיגה.

שיקול נוסף שהוא מאוד גנרי, אבל ראוי לציון הוא השיקול של רמת הפאר והאבזור של הקרוואן. ככלל, אוטו קרוואן להשכרה הוא מודל קרוואן שמגיע בדרך כלל ברמת אבזור ורמת פאר גבוהה יותר מאשר קרוואן נגרר. יחד עם זאת, מדובר בשיקול גנרי בלבד מכיוון שישנם גם מודלים של קרוואנים נגררים שמגיעים ברמת פאר גבוהה באותה מידה. העניין הוא שאוטו קרוואן מפואר הוא הרבה יותר שכיח מאשר קרוואן נגרר מפואר ולכן אם כל נושא הפאר ורמת האירוח חשוב לכם במיוחד, סביר להניח שתמצאו את הפתרון המתאים לכם דווקא במודל של אוטו קרוואן להשכרה.

איפה אפשר לשכור אוטו קרוואן?

אם תעשו מחקר על שוק הקרוואנים בישראל, תגלו שרובם המכריע של הקרוואנים המוצעים להשכרה הם קרוואנים נגררים ולא אוטו קרוואן. כדי להבין את הסיבה, ניקח את הדוגמא של ארה"ב. מרבית התיירים השוכרים קרוואן בארה"ב, צפויים להשתמש בו לאורך נסיעות ארוכות מאוד במטרה לחוות את ארה"ב כמה שיותר תוך נסיעה בכבישים סלולים, ביקור בערים ואתרים שונים וכן הלאה. לסוג טיול כזה מתאים הרבה יותר אוטו קרוואן שכן בנסיעות הארוכות ישנה חשיבות רבה מאוד לכך שכל בני המשפחה ישהו יחד גם בזמן הנהיגה ולא רק בזמן הלינה. לעומת זאת, בישראל לא מדובר בנסיעות ארוכות במיוחד ועל כך אפשר להוסיף את ההעדפה הטיפוסית של ישראלים להגיע לאתרים בטבע שבהם נדרשת יכולת נהיגת שטח. בסוג כזה של טיול יש חשיבות רבה ליכולת לנתק את הקרוואן מהרכב ולצאת עם הרכב באופן עצמאי.

בדיוק מהסיבה הזאת, שוק הקרוואנים להשכרה בישראל הוא שוק שמבוסס הרבה יותר על קרוואנים נגררים שמתאימים יותר לאופי הטיול ברחבי ישראל. יחד עם זאת, חברות גדולות ומובילות בשוק הקרוואנים להשכרה יודעות להציע גם אוטו קרוואן להשכרה, גם אם לא בדגמים המפוארים ביותר של קרוואנים בגודל של אוטובוס או מיניבוס. אצל חברות אלה תוכלו למצוא אוטו קרוואן המבוסס על רכבים מסחריים כמו GMC, פורד, שברולט, רנו ואפילו מרצדס.

ואחרי שאמרנו את כל זה, ישנם מספיק גורמים המציעים אוטו קרוואן להשכרה בכדי לאפשר לכם לבצע השוואת מחירים ולבדוק מה כל חברה מציעה לכם בדיוק במסגרת השירות. אם מצאתם חברה שמציעה אוטו קרוואן להשכרה, אתם לחלוטין לא חייבים לקפוץ על המציאה ולוותר על כל שאר האפשרויות הזמינות בשוק. בקשו הצעות מחיר מכמה ספקים, בדקו מהי רמת השירות שמציעה כל חברה ומהי רמת האבזור שאתם מקבלים בקרוואן ובצעו השוואה בין כלל האפשרויות על מנת לבחור באופציה העדיפה לכם ביותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו קשר - לכל שאלה שעולה לכם

החזון שלנו

המעיינות השכרת קרוואנים היא חברה ותיקה ומקצועית, המציעה מגוון רחב של סוגי קרוואנים להשכרה לכל פרק זמן ובכלל זה קרוואנים נגררים ל-4 עד 10 נפשות, קרוואנים מוטור הום, קרוואנים רישיון ג' – אתם רק צריכים לבחור והמעיינות השכרת קרוואנים יעמידו את הקרוואן המועדף עליכם לרשותכם. 

-המעיינות-

טיול קרוואנים
בלוג

הצעת נישואין בטיול קרוואנים

זוגות שמחפשים סגנון אחר של תחבורה כדי להגיע לאולם החתונות, מצאו לאחרונה את ההובלה האידיאלית להסעת החתן והכלה למקום החתונה, שאחר כך מציעה גם רקע מושלם לצילומי תמונות בתום החגיגה – הקרוואן! אבל מה שמסתיים בקרוואן יכול בקלות גם להתחיל בקרוואן.

היריון
בלוג

טיפים לטיסה לחול כשאת בהריון

כשאת בהריון, כל פעולה דורשת יותר תכנון מראש, מחשבה ושיקול דעת, וטיסה לחו"ל בהחלט אינה יוצאת דופן במובן הזה. עם כל ההתרגשות של יציאה לחופשה, או טיסה למטרה אחרת, חשוב לשים בראש סדר העדיפויות את הבטיחות שלך ושל העובר, ולנקוט באמצעי הזהירות המתאימים.

מון בלאן
בלוג

טיול לגבהים חדשים: חשיפת נפלאות הקילימנג'רו והמון בלאן

מחפשים את ההרפתקה הבאה שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מהפסגות המלכותיות של הקילימנג'רו והמון בלאן. ההרים האיקוניים הללו מציעים נופים עוצרי נשימה, שבילים מאתגרים וחוויה בלתי נשכחת למטיילים בכל הרמות. בין אם אתה מטפס הרים ותיק או מתחיל המעוניין לפרוץ את הגבולות שלך, היעדים האלה לא יאכזבו. התכוננו לשרוך את נעלי ההליכה ולצאת למסע בלתי נשכח לגבהים חדשים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!